سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کاهش چربی های بدن ‌ با مصرف این نان

 این در حالی است که با خوردن نان‌های تهیه شده از دانه سبوس‌دار و تیره‌رنگ چربی‌های شکم از بین می‌رود به دلیل اینکه نان سبوس‌دار حاوی ویتامین‌های B12، B14 و املاح مفید دیگری است که به سادگی چربی‌های شکم را از بین می‌برد.

  به گفته این محققان مصرف نان سبوس‌دار، به مدت 3 مرتبه در روز -در طول یک هفته- همراه با یک بار مصرف نان سفید می‌تواند در یک دوره 2 تا 3 ماهه باعث کاهش وزن و کاهش چربی‌های شکم شود. 

اما نباید در مصرف نان تیره زیاده‌روی کرد زیرا ممکن است باعث عوارضی شود. آنها همچنین بر مصرف میوه‌ و سبزیجات و پرهیز از مصرف دخانیات، غذای چرب و الکل تاکید کردند.


 

منبع : salamat.ir
تهیه و تنظیم : پایگاه تکناز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: جمعه 6 آبان 1390برچسب:لاغری,لاغری گرفتن,رژیم لاغری,روشهای لاغری,چگونگی کاهش وزن,راههای کاهش وزن,کاهش وزن,چربی های اضافی,آب شدن چربی ها,پزشکی ,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس